Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam usiąść do wigilijnego stołu z czystym sumieniem, wyciszona i ze świadomością tego, jak wiele udało mi się zrobić w grudniu, ile treningów mam za sobą i że moje jedzeniowe wybory były zdrowe! Nie chcę składać sobie życzeń i zaczynać Nowego Roku ze świadomością, że w tym mijającym oszukiwałam sama siebie, także nawet jeżeli zdarzały mi się potknięcia, to w grudniu zawsze staram się je prostować. 🙂 (tak na zaś liczę na coś ładnego pod choinką) 


swieta-w-polsce


1. DOBRE SAMOPOCZUCIE

Nieodłącznym elementem dobrego samopoczucia jest aktywność fizyczna. (Tak wiem, piszę to setny raz) Ale po prostu czuję się najlepiej, kiedy ćwiczę, pokonuje przeszkody i realizuje plany treningowe. Czy może być coś lepszego niż wigilijna kolacja ze świadomością, że cały miesiąc trenowała się tak uparcie i ciężko?:)

2. W ZGODZIE ZE SOBĄ

Czasami po prostu sobie odpuść. Nie wszystko musi być idealne, nie stresuj się przygotowaniami do świąt. Zatrzymaj się, poczuj grudniową atmosferę, rób wszystko tak, jak czujesz i tyle ile uważasz. Odrzuć na bok roszczenia i pretensje, wymagania innych ludzi.

3. 100 % DIETA

Trzymaj dietę! Bez podjadania, bez wymówek, bez oszukiwania. Czy nie fajnie będzie usiąść do wigilijnego stołu bez wyrzutów sumienia z satysfakcją, że cały miesiąc jadło świadomie i zdrowo? 🙂


co-kupic-na-swieta


4. WODA, nie WÓDA

Dla lepszego samopoczucia odstaw alkohol albo po prostu spożywaj go w symbolicznych ilościach. Aby oczyścić organizm postaw na wodę z cytryną, czystek bądź zieloną herbatę.  Nawadniaj, nie – odwadniaj.

5. DOBRA KSIĄŻKA

Znajdź książkę, która wprawi Cię w dobry nastrój i Cię zainspiruje.

6. SAUNA

Zimowe miesiące to idealny czas na saunę! Wypacaj złości, frustracje i niezadowolenie na saunie. Twój organizm Ci podziękuje, bo sauna wpływa korzystnie na układ krążenia, a Ty poczujesz się jak nowonarodzona/y.


swieta-magia-swiat


7. JAK COŚ CI LEŻY NA SERCU, TO WYPROSTUJ

Grudzień to czas przebaczania…myślę, że przebaczenie jest niezbędne dla utrzymania wewnętrznej równowagi i życia w zgodzie ze samym sobą. Zakończ konflikty, tam gdzie możesz wyciągnij rękę na zgodę. Przeproś jeśli trzeba i wybacz jeżeli możesz.

8. BĄDŹ WDZIĘCZNA/Y 

Dziękuj za to, co masz. Nie tylko w grudniu, ale ZAWSZE. Uwierz mi, że zrobi Ci to dobrze, a nawet bardzo dobrze! 🙂


Jak przygotowujecie się do świąt? 🙂