Kuchnia azjatycka oraz indyjska są zdecydowanie moimi ulubionymi! Uwielbiam indyjskie smaki, aromatyczne przyprawy, kolorowe, pyszne dania. Tak samo, jeśli chodzi o potrawy kuchni azjatyckiej. Kuchnia polska jest bogata w pszenicę – której unikam, stąd indyjskie curry z ryżem, makarony ryżowe to dla mnie doskonale rozwiązanie.

Pad Thai to danie, które cieszy się ogromną popularnością. Osobiście ze względu na brak mięsa w mojej diecie, wybieram Pad Thai z tofu. Wbrew pozorom to banalne danie, którego przygotowanie zajmuje bardzo mało czasu. ❤️


43ED5E56-7597-4EAC-9504-663B980992DE


POTRZEBUJEMY:

60 g makaronu ryżowego

2 jajka

kiełki fasoli mung

szczypiorek

czerwona cebulka

tofu wędzone

sos sojowy

olej arachidowy

orzeszki ziemne

PRZYGOTOWANIE:

Makaron gotujemy w garnku około 2 minut – ważne, by nie był rozgotowany, ponieważ będzie jeszcze smażony na patelni.

Na rozgrzaną patelnię dodajemy odrobinę oleju kokosowego, na którym smażymy cebulkę i czosnek, tofu, a następnie jajka i szczypiorek. Do całości dodajmy odrobinę sosu sojowego oraz oleju arachidowego, na samym końcu ugotowany makaron. Całość smażymy kilka minut, na końcu dodajemy dodatkowy odrobinkę oleju arachidowego oraz kiełki fasoli mung. Całość posypujemy orzeszkami ziemnymi.


AC6B6C11-136C-491B-B945-A6607EDE5588

F55AE696-6240-4506-BD6E-E9488C3DBCDB