Złamana noga oznacza zwolnienie lekarskie, jednak w moim przypadku nie do końca, ponieważ większość rzeczy jestem w stanie do pracy robić online, postanowiłam nie robić sobie zaległości, które po powrocie pewnie by mnie przygniotły i pracuję w domu.
Praca w domu ma wiele zalet, jesteś dla siebie tzw. Panem, ale ja zwyczajnie nie jestem jej zwolenniczką i pracując w domu czuję się po prostu mało produktywna. Uwielbiam pracę z ludźmi, którzy motywują mnie do działania. Nie znoszę sama siedzieć w domu i pracować. Zdecydowanie lepiej czuję się wśród ludzi w biurze.
Na razie nie mam jednak wyboru, a złamana noga nie wydaje mi się być powodem, przez który miałabym leżeć miesiąc przed telewizorem.

Oto kilka moich metod, które usprawniają mi prace w domu.

1. Przygotuj miejsce pracy
Niestety doznałam wypadku w rodzinnym mieście, stąd przebywam u rodziców, gdzie już od dawna nie mam swojego biurka. Staram się jednak w miarę możliwości przygotować swój pokój do pracy. Ładne otoczenie=lepszy humor=lepsza produktywność.

2. Ubierz się i pomaluj
Siedzenie do 15 w piżamie tylko dlatego, że jesteś w domu raczej nie pomoże w efektywności pracy. Dlatego zawsze rano ubieram się, maluje i od razu witam dzień na wysokich obrotach.

3. Ustalona ilość czasu na konkretne zadania
Wymierzaj sobie czas na dane zadanie inaczej sytuacja może skończyć się tym, że jedno zadanie będziesz robić w nieskończoność i dalej go nie zrobisz.
4. Wyznaczaj sobie przerwy
Ustal przerwy o konkretnych godzinach, dokładnie tak jak w pracy.
5. Zdrowe jedzenie
Jedz posiłki o stałych porach i pij dużo wody. Zdrowe jedzenie z pewnością wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie, a także jakość wykonywanych zadań.

6. Wypisz dzień wcześniej zadania
Wynotuj co masz do zrobienia i ile czasu możesz na daną czynność przeznaczyć. Trzymaj się planu 🙂
7. Nie odbieraj telefonu od przyjaciół 🙂
Na plotki przyjdzie czas po pracy :))