Najlepsze śniadanie to takie, które jest pyszne, szybkie i zdrowe, a takie są własnie placuszki jaglane. Żeby je zrobić potrzeba 10 minut i kilka składników (porcja dla jednej osoby):

33 g płatków jaglanych

1 jajko

30 g odzywki białkowej (jakiejkolwiek, ja użyłam smakowej – biała czekolada z maliną)

4 suszone daktyle

odrobina wody

sos do polania (ja użyłam sosu 100% z daktyli)

Wszystko razem mieszamy aby składniki się połączyły. Wrzucamy na rozgrzaną patelnię, najlepiej teflonową, żeby nie trzeba było używać tłuszczu. Smażymy kilka minut z dwóch stron, przekładamy na talerz, polewamy sosem i jeeeemy 😀


Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset


Proporcje można oczywiście zmieniać, jeśli ktoś ma na to chęć. Te podane wyżej, to moje własne, narzucone z góry przez trenera, wskazane na jedzenie własnie po treningu, zawierają wszystkie istotne makroskładniki (białko, tłuszcz, węglowodany). Daktyle można zamienić na jakiekolwiek inne suszone lub świeże owoce, zamiast płatków jaglanych można dodać gryczanych albo owsianych, a jeśli ktoś nie ma odżywki, to wystarczy posłodzić do smaku, na przykład miodem.


Processed with VSCO with m3 preset