Codziennie wstaję wcześnie rano, kiedy moja druga połowa i większość ludzi przewraca się na drugi bok, ja jestem już w drodze na trening. Z rana ćwiczy mi się najlepiej! Pusta siłownia, niewiele ludzi, a jak są to stali bywalcy. 😉


Fit-girl-dziewczyna


Ludzie często pytają mnie…czy mi się chce? Jak to robię, że nie odpuszczam? Myślę, że jestem po prostu strasznie uparta. Z treningami i ze wszystkim innym też. Poza tym treningi, to dla mnie forma terapii, nie chodzi tylko o sylwetkę, o to, żeby być fit i  jędrne ciało.


Fit-girl-polishgirl


W całym tym treningowym szaleństwie najważniejsze jest to, że treningi wpływają pozytywnie nie tylko na ciało – ale także na duszę. Dla mnie trening i siłownia to lekarstwo na wszystko ❤️ Na każdy smutek, obawę, na nerwy i przykrości. Chodzę tam, kiedy wszystko jest dobrze, ale również wtedy, kiedy coś nie jest po mojej myśli. 🙂

Poczucie, że robię coś tylko dla siebie – nie dla mamy, taty, chłopaka – tylko dla siebie samej, jest bezcenne! Poza tym z każdym treningiem przełamuje bariery, stawiam niewielki krok do przodu, który w perspektywie ciężko przepracowanych miesięcy zamienia się w dużą zmianę.


Fit-girl-active


DLACZEGO WARTO?

1. Aktywność fizyczna łagodzi stres, poprawia nastrój i sprawia, że czujemy się po prostu bardziej szczęśliwi. Zostawiam na niej wszystkie złości, frustracje, niepokój. Jest lekarstwem na wszystko. 🙂

2. Oczywiście więcej sportu = lepsza sylwetka. Z kompleksami można żyć, można marudzić, że tu ma się za dużo, a tam za mało, można też…wziąć się w garść i zrobić tak, by się ich po prostu pozbyć. Czasami trzeba po prostu zawalczyć o najlepszą wersję siebie.

3. Jeżeli szukasz czegoś, co możesz robić tylko dla siebie, to trening taki właśnie jest! Ćwiczysz dla siebie, dla Twojego zdrowia, nie dla mamy i taty, dla siebie! Realizujesz swoje cele, stawiasz kroki do przodu – to daje ogromną satysfakcję.

4. Jak szukasz metody, która Cię odmłodzi i sprawi, że będziesz czuć się dobrze w swoim ciele przez długie lata… to właśnie jest nią aktywność fizyczna.

5. Aktywność fizyczna poprawia jakość snu! 🙂