Czas, czas, czas! Codziennie wstaję o 5:20, ogarniam się i lecę do pracy o 7:00 otwieram biuro. Kończę pracę o 15:00. Wydawać by się mogło, do wieczora kupa czasu! Ale nie dla kogoś, kto zazwyczaj po pracy idzie robić COŚ do drugiej pracy lub też ma rehabilitację, do tego zakupy – cokolwiek innego do załatwienia „po drodze” i w domu jestem koło godziny 19-20.

Trening jest dla mnie ważny i zawsze taki był, przed moim wypadkiem po pracy szłam biegać. Dojazd na siłownie w tygodniu jest czasochłonny i niestety nie zawsze mogę sobie na niego pozwolić. Trenując w domu, zaoszczędzam średnio półtora godziny. Nie uważam domowych treningów za mało efektownych. Chcieć to móc. Nie trzeba mieć najlepszego sprzętu, najdroższych ciuchów, żeby mieć efekty. LICZY SIĘ PRZECIEŻ SYSTEMATYCZNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE.

Zdarza Wam się ćwiczyć w domu? To zestawy moich ulubionych ćwiczeń, kiedy nie mam czasu iść na siłownie – z poniższych zestawów układam jeden trening. JEST MOC 🙂


1. How to get a six pack, czyli 10 minutowy masakrator brzucha. Fajnie się go ćwiczy, ponieważ każde ćwiczenie zajmuje 30 sekund i trening jest urozmaicony, ponadto trenerka jest energiczna i motywuje do ćwiczeń.

2. Advanced ABS workout – czyli ćwiczenia brzucha dla zaawansowanych z Natalią Gacką. Trening wzmacnia mięśnie brzucha oraz ramion.

3. Turbo ABS – intensywny trening mięśni brzucha połączony z metodą turbo. Trening pobudza metabolizm oraz spala dodatkowe kalorie.

4. Kompleksowy trening brzucha z obowiązkową rozgrzewką i rozciąganiem.

5. How to lose arm fat – trening z hantlami, który wysmukli twoje ramiona. Trenerka fitness Rebecca-Louise pokazuje  szybki, ale intensywny trening, który angażuje ramiona, biceps i triceps.

6. GYM BREAK, czyli obowiązkowy trening z Kasią Kępką i Szymonem Gasiem, solidny wysiłek, który z powodzeniem możesz wykonać w domowym zaciszu.

7. KILLER – tej Pani nikomu przedstawiać nie trzeba. Killera lubię od zawsze, dynamiczny trening łączący w sobie elementy pilatesu, ćwiczeń fitness, a także cardio.

8. TABATA to czterominutowy, niezwykle intensywny trening, dzięki któremu przyspieszysz metabolizm, spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz wydolność aerobową i anaerobową.