Ponoć mówią, że jaki poranek, taki cały dzień – nie trzeba mi dwa razy powtarzać. Śniadanie to jeden z moich ulubionych posiłków, który staram się celebrować. <3 Placek z płatków jaglanych to moje idealne śniadanie, które naprawdę mogę jeść codziennie. Oczywiście zmieniając od czasu do czasu recepturę. 🙂 Prosty, pożywny posiłek, który dostarcza mi odpowiednią ilość białka i węglowodanów na cały dzień, a co najważniejsze jest idealny na podróż, co przy moim trybie życia, jest dość ważne.


placek-owsiany-zdrowe-sniadanie


POTRZEBUJEMY:

2 jajka

50 gram płatków owsianych/jaglanych

20 gram odżywki białkowej (używam WPC 80 o smaku słony karmel)

banana

1 łyżeczkę kakao

cynamon


Płatki owsiane/jaglane zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na chwilę. Do płatków dodajemy 2 jajka, odżywkę białkową, banana, kakao, cynamon – wszystko blendujemy, albo mieszamy na gładką masę. Do smażenia używam odrobiny oleju kokosowego. Na wierzch kroję banana lub układam inne owoce – w sezonie truskawki, maliny czy borówki. Wszystko zależy od pory roku, a możliwości są niezliczone.


placek-owsiany-zdrowe-sniadanie

placek-owsiany-zdrowe-sniadanie